Böcker

Jag har hittat en del böcker jag skulle vilja ha, eller ja det är väldigt många egentligen.


Tänkte iaf lägga upp någa böcker, vem vet det kanske ger lite inspiration till någon mer.


Upplev Sverige, för att planera semestrar eller bara för att ut och åka lite.














Svenska Trädgårdar, för att få lite inspiration och idéer helt enkelt.












Trädgårdens Vatten, skulle så gärna vilja ha någon damm eller så när vi får hus sedan så det är lika bra att börja lära sig om det redan nu.











Svenska Slott och Herrgårdar, kan vara roligt att läsa samt att kunna hitta dem och få åka dit och fota lite.














Skuggväxter, bra att ha för jag kan inte speciellt mycket om vad för växter som klarar skuggan bra.












Klassisk Stickning, jag vill ju gärna lära mig att sticka och här var det mönster på gamla fina kläder.










Kryddväxter i kruka, jag är inte så jäkla haj på kryddväxter eller rättare sagt så har jag lite svårt med dom ibland så jag vill lära mig.












Min egen trädgårdsbok, en bok som jag kan skriva ner i själv hur det går och så.












Ja detta är ju några iaf och jag tror det syns rätt starkt vad som är ett stooort intresse, inte för att det var någon nyhet direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0