Året är 2009

Det har nu blivit ett nytt år med nya förhoppningar och nya utmaningar, nya löften och säkerligen nya besvikelser. Men det är väl det som är egentligen, ett nytt år är ju ett paketerbjudande. Man får ta det onda med det goda och jag hoppas det iaf slutar så bra det bara tänkas kan.

Men jag tror och hoppas att detta är året då vi äntligen får lite rakare och stabilare färdväg än tidigare år.



Jag menar.. Per har ju äntligen fått jobb vilket leder till att även jag kan dra igång mitt så om det nu rullar på fint så har vi snart båda jobb. Försäkringarna är klara så man slipper vänta på dem någe mer, det enda som fattas nu då är att få besultet ifrån Kammarrätten för att få beslutet rörandes min överklagan om aktivitetsersättning.

2009 känns som det kan bli ett bra år.

Det som jag förväntar mig och hoppas ska ändras i år och ja sånt jag vill kunna ta tag i själv.
- Till att börja med att få klart allting här hemma och få den ordning som önskas.
- Sedan så komma igång och röra på mig mer.
- Få ny medecin som helst inte ger mig några direkta bieffekter.
- Fixa en ännu större odling på balkongen.
- Starta det egna företaget.
- Börja någon kurs tillsammans med Per.
- Studera något lite mindre ämne för min egen del.
- Börja med någon form av spår med Loke.
- Hälsa på vänner o familj som är utspridda i landet.
- Utvecklas i studion och kanske rent av hitta en lokal.
- Bli lika vig i högra benet som i det vänstra.
- Tattuera mig, tror jag.
- Byta ut Pepsin mot något annat uppiggande, kanske kaffe..
- Försöka få sovrummet och hallen om tapetserade eller möjligen om målade.
- Plus förhoppningsvis 2 saker som för stunden är hemliga och det bara är ett väldigt litet antal personer som vet om, av den anledningen kommer jag inte skriva något om vad ännu.

Ja det är säkert mer men att komma på allt på en gång är väl inte vad jag skulle kalla det lättaste.



Så jag har ju helt klart lite att göra och uppfylla iaf, men vad som blir av eller ej vet jag ju inte ännu. Men jag ska göra mitt bästa för att uppnå dessa mål och helst ännu fler än dessa.

Sedan finns ju lite saker jag vill byta ut och skaffa nytt av, men det är ju sådant som synes i mån av pengar hur det blir med det.

Men jag hoppas iaf att alla nära o kära, vänner som familj får ett riktigt riktigt gott nytt år och att det verkligen fylls av lycka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag är så nyfiken på vad det kan tänkas vara som händer under året. Berätta snart! Kram på dig!

2009-01-05 @ 17:09:24
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Har skrivit ett pm på bdb om vad det är ;)



Kramar

2009-01-06 @ 14:24:41
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0