Den du saknar

Har nu under dagen testat lite olika ljussättningar tillsammans med den vackra Sara ( Wilykit ) i min fina lilla studio. Blev itne så många ljussättningar då jag testade en del från olika vinklar och så.

Men nog blev det iaf ett par snygga bilder dessutom så det känns ju bra på det viset men man inser när man väl står här hur mycket man egentligen har glömt. Det finns väl egentligen där nångånstans i bakhuvudet och jag har ju en hel del papper egentligen. Många ljussättningar är det dock lite för trångt bakåt och åt sidorna för men ja lite variation kan jag ju iaf ha här.

Efter att vi fotat så tog jag lite produktbilder och även lite porträtt på Loke, som vanligt är inte Loke den mest villiga modell även om det gick bättre idag än vad det brukar gå.



Men jag känner mig så värdelös när jag inte får till ljussättningarna som jag vill ha dem.

Sara sa en sak som gjorde mig himla glad iaf, men dock har jag lite svårt att tro på sådant ibland. Vet inte varför för jag uppskattar det ju oerhört mycket för det känns himla skönt att höra. Antar det är den där förbannade rädslan som ställer till det igen.

Ska fota lite imorgon med inför Lördagen tänkte jag, men ja vi får väl se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0