Drömmer till ditt mål.

Ja jag vill ju ändå gärna skriva något positivt här istället för att vara nedstämd och ledsen.

Kanske inte för att bara göra mig glad utan för att kunna sprida denna glädje till iaf en annan individ, men ja det är svårare sagt än gjort, speciellt när man tänker för mycket.

Men jag positiva saker då..

Valpen kommer snart.

Jag har en studio trotts allt och en fin fin kamera.

En underbar familj.

Och ja det finns väl en hel del till egentligen men sist men inte minst och bland de mest underbara ting så har jag mina drömmar. Jag tror på att alla människor behöver drömma för att må bra, även om det bara är om en TV man önskar att man hade, så är det viktigt. Det är drömmarna som för oss mot våra mål i livet som kompasser eller vägvisare, men jag tror att utan dem skulle vi fastna eller gå vilse.

Drömmer man inte.. så vad har man då att jobba för och mot?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0