Everyone wants to be loved

Både Per och syrran har pratat mycket om Spotify på sista tiden så jag bestämde mig även jag för att kolla upp det.

Det visade sig vara ett program som innehåller ja hur mycketm usik som helst och är helt gratis, ja så långt att dom spelar upp reklam lite nu och då men det är inget som stör faktiskt. Finns ju även ett betal alternativ som är utan reklam, man kan betala per dag eller per månad beroende på hur mycket man vill använda det.

Man kan göra egna spellistor som den sparar och även om all musik inte finns där så finns där jävligt mycket och det är tämligen lätt att söka. Det jag inte hittat än så länge som jag har sökt efter har varit 2 låtar som vanligtvis även är mycket svåra att få tag i. För att förtydliga det så har jag bara hittat den ena utav dem och det efter många om och men.

Detta är något som jag framöver helt klart kan tänka mig att betala för då det levererar en sådan bra tjänst för en sådan billig peng, detta är något som jag verkligen vill stötta så det inte råkar dö ut för att folk är snåla.

Så ta och kolla upp och testa Spotify.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0