Forget me ej

Inatt kunde jag sova, ja inte till en början såklart. Var uppe rätt länge då jag kännde mig sjukt rastlös och inte riktigt kunde fokusera på något. Dock kännde tillslut att jag var tvungen att lägga mig om jag skulle orka med att fotografera idag, vilket jag verkligen ser framemot.

Så insåg att jag inte skulle somna utan lite hjälp, så det blev ett piller och lade mig. Somnade tämligen fort, iaf motför vanligtvis. Låg kanske 40 minuter eller så innan ögonen slog igen och jag var låångt borta i en annan värld. Hade mycket bisarra drömmar kan jag ju upplysa om.

Snart kommer Sara och då ska vi testa lite ljussättningar i studion, ska bli roligt och jag har en bild i huvudet som jag hoppas att vi ska kunna skapa.

Nu kom hon så nu ska jag avsluta här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0