Godmorgon Världen

Har nyss vaknat, eller okej det var en timme sedan. Är seg och sur på mig själv som vaknar så sent då det är så mycket som jag skulle behöva få gjort.

Och trotts detta sitter jag nu här och skriver i min blogg, något som inte går ihop men jaja..

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag älskar Spotify, än så länge iaf.



Jag har ingen fotosession helt och hållet inplanerad ännu, dock en hel del som är på g. Dvs det ska bokas in ett datum för dem. Flera som jag jobbat ett par gånger tidigare med och några är helt nya som jag aldrig ens träffat tidigare. Men det ska bli roligt och jag hoppas det blir bra bilder.

Men måste jobba lite mer på att testa lite olika ljussättningar då jag just nu tycker jag bara får till en och så kan vi ju inte ha det. Har en del olika ideer på hur man skulle kunna göra och vilka tilbehör till blixtarna som ska användas till vad, fick ju trotts allt med en hel del grejer till dem. När jag testar ljussättningar så lär det bli Per som får vara modell.



Jag är fortfarande väldigt förkyld men jag håller på att bli bättre även om det går sakta. Att jag inte kan låta bli Wii Fit gör väl egentligen inte saken någe bättre, även om jag tar det lite lungt. Men jag hatar verkligen att vara helt igentäppt och ha feber.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja ibland har man sina dagar, man har mycket att göra men tar sig inte för med någonting. Vet hur det är.



Ja någon nytta ska man väl ha av sambon, ha ha! Så helt rätt att han får vara provmodell när du ska få till bra ljus :-)



Jag tänkte att vi skulle få till våran session någon gång i slutet av februari. Då närmar jag mig vecka 30 och magen borde se "lagom" ut så att säga :-P Jag funderar på om det är någon speciell typ av bilder du vill ta, vilken stil vi ska köra och så. Underkläder eller fine art nude blir nog bäst. Vad tror du?



Kram på dig!

2009-01-07 @ 13:03:26
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Jo men lite skönt är det ju att man inte är ensam med det iaf :)



Jo det har du så rätt i så hehe :D



Okej ja men det tycker jag låter bra. Då ser jag till att hålla mig fri i slutet av feb. :D Jo underkläder och fine art nude håller jag med dig om blir nog bäst. Tror det är bäst dock om vi ställer in oss på en hel dag så det går att ta mycket pauser och du blir trött och sådant och så vi inte behöver stressa och testa lite olika saker. Vad tror du om det?



Kram på dig tösa :D

2009-01-07 @ 13:11:14
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag älskar granbilden!

2009-01-12 @ 00:01:22
URL: http://burnafterreading.blogg.se/
Postat av: Evelina

Syster Emelie:

Tackar :D blev rätt nöjd med den :D

2009-01-12 @ 14:06:34
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0