Hoppas det är sant

Det känns som det är för bra för att vara sant även om betalningen visserligen inte så jätte hög.

Men till veckan ser det ut som jag får ett betaljobb som sedan kommer finnas med i ett magazin som trycks upp i 9000 exemplar och som sedan hamnar hos företag och agenturer inom film, mode o foto och sådant.

Vad jag förstår det som så är det jag som ska få göra det jobbet för en rätt billig summa, men jag får ju reklam och därför har jag ju gått med på det. Samt att det ska bli roligt.



Studion börjar redan löna sig, eller ja den visar sig vara nyttig att ha. Skulle inte fått eller kunnat ta detta jobbet utan den.

Men som vanligt så är jag ju rädd att detta inte händer iaf inte händer mig. Men jag hoppas och tror..

Berättar lite mer sedan då det är bekräftat och en dag för fotningen är satt.



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad spännande! Grattis :-)

2009-01-17 @ 18:29:03
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Tackar. Är skit nervös verkligen :D

2009-01-19 @ 14:36:12
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0