If you..

Nu var det återigen ett par dagar sedan jag uppdaterade bloggen. Fy på mig, eller ja egentligen så har jag helt enkelt haft annat för mig och varit på tok för trött för att orka skriva någe vettigt här.

Igår var Lotta här tillsammans med Basse och hennes hund Sacha. Det var himla trevligt och vi fotade lite i studion, hade himla trevligt. Loke tyckte det var sjukt roligt att det kom en hund på besök. I ärlighetens namn så vart han jätte rädd i början men efter några minuter så var det leka som gällde. Dock blev det itne så mycket med det då Sacha är betydligt större och Loke har ju som jag nämnt tidigare revbensskada.


Sacha

Imorgon ska Loke ta blodprov för några tester som ska ge lite mer kunskap om vilka risker som kommer när man söver honom, dvs inför operationen på måndag. Något jag inte ser framemot överdriver mycket. Längtar tills det är avklarat och över så jag kan slappna av, under förutsättning att det går bra dvs.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till om det skulle bli något fel, jag kan inte ens föreställa mig den smärtan.. hur ska jag kunna stå ut med mig själv som fick honom att genomgå operationen?

Ikväll får vi hem lite mer filmer från LoveFilm.se som det blir till att kika på, bland annat så jag ska få något annat att tänka på.


Modell: Rita V                                                                           Foto: Jag

Men det var oerhört skönt att se att Loke funkar så pass bra med andra hundar, det handlar bara om att han ska få chansen.

Fick betalt för helgens jobb dessutom nu här igår, var jäkligt kul. Det är klart var roligt att fota oavsett egentligen men det är ju ändå en viss känsla med att tjäna sina egna pengar så att säga. Så det firade vi med ett varsitt maxmål.

Det var ju lite uppdatering iaf.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Long time no see... Tänkte bara jag skulle kika in och säga att dina bilder är hur fina som helst! Hoppas allt är bra med dig... Ha det gott! //Emeli

2009-01-28 @ 19:01:39
Postat av: Emeli

Oj... namnet försvann i kommentaren... Jag provar igen ;)

2009-01-28 @ 19:02:26
URL: http://systerslarvig.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vilken fin vovve! Hoppas proverna ser bra ut för Lokes del :-) Kram

2009-01-29 @ 01:17:47
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: ♥ Sofie - Welcome to my world ♥

Tack gumman!! Jaa ja e riktigt nöjd!! stor skillnad här hemma, och ja älskar att inreda och grejja så de blev ju göörbra! ja har mina ideer ja ! haha, men de bästa tyckte ja nog va att ja slapp sätta upp tapeterna me lim ! :D man kan allt lösa de på annat sätt, för ja e inte så säker på att man får sätta upp sånna permanent :P hah :D





kraaam <3

2009-01-30 @ 11:50:59
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/
Postat av: Evelina

Emeli:

Hej Hej. Ja det var verkligen inte igår. Jag hoppas att allting är bra med dig?



Tack så hemskt mycket :D



Ha det gött // Evelina

2009-02-02 @ 07:20:11
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sofie:

Det kan jag verkligen förstå, blev himla snyggt blev det :D

hehe jo att du gillar det har jag snappat upp ;) Men du är ju som sagt riktigt duktig på det. Du har så roliga annorlunda och påhittiga ideer :D



Kramar

2009-02-02 @ 07:23:33
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Ja han är himla fin Sascha :) Hoppas på att kunna få testa att fota Raxo med här framöver :D



Tack tösa <3



Kramar

2009-02-02 @ 07:24:33
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0