In your eyes

Jag pratar om att jag ska bli bättre på att blogga, eller ja flitigare iaf. Men än så länge har jag inte kunnat leva upp till vad mina ord talar om. Så tänker sluta säga att jag ska bli bättre. Jag menar visst jag ska försöka men kanske ska sluta säga det då det tydligen inte fungerar.

Tror många är rätt oinspirerade att skriva nu då det är väldigt många bloggar som står väldigt väldigt stilla, tyvärr. Lite tråkigt är det ju men jag vill ju gärna få tro iaf att folk har roligare saker för sig än att skriva i sina bloggar, därav torkan. Så så länge det är så kan man ju bara vara glad för deras skull, ty lycka är ju ändå något jag önskar alla mina vänner och familj. Och jag tvivlar ju på att den kommer av att sitta och glo på sin blogg.

Den senaste veckan har bestått av en massa mys tillsammans med min underbara karl. Vi har haft ett par myskvällar där vi hyrt film och ätit gott och bara gosat upp i varandras armar och tagit det lungt. Själva filmerna tror jag nog att jag berättar om mer i ett separat inlägg. Vi har beslutat oss att gå med i LoveFilm.se igen, men ett av deras billiga alternativ dock. Iaf till att börja med så får vi se vad det leder framöver om vi fortsätter och kanske tar ett större paket eller om vi helt skippar det.

Nu här ska jag försöka ta tag i ett av mina "löften" bli fri Pepsin, har beslutat att börja med att försöka byta ut det mot mjölk. Hur det går återstår väl att se.



Idag var vi och pantade det sista i den "lilla" pant högen som vi hade här hemma, blev inte mer än 217 kronor ungefär. Anledningen jag blev lite besviken var för att jag trodde det skulle överskrida iaf 300 kronor. Men det räckte iaf till tvättmedel och lite sådant smått och gott så det var väl inte hela världen att det inte blev så mycket jag trott.

Snart är det väl dags att dra igång med fotosessionerna igen men känner jag vill bli helt frisk först. Detta av två anledningar egentligen. Ett är att jag vill ju inte råka smitta någon, känns ju rätt ondöigt, och två att jag vill vara på topp och prestera mitt bästa. Vilket jag inte gör om jag är trött och snuvig.

Jag känner mig så himla lättad att det ekonomiska verkar lösa sig, visst man ska inte ropa hej förrns man är över bäcken ( jag har för mig det är så man säger? ). Men imorgon så ska och ja iaf bör alla saker vara lösta och det är klart med allting. Blir jävligt grinig om de ska krångla till allt ännu mer.
Men kan inte låta bli att tänka.. med de där 13 000 i månaden, då är vi ju rika och har det bra ställt. Men det som känns skönast är att inte behöva be om hjälp någe mer.



Kommentarer
Postat av: Sara

Känner igen det där men blogg torka. Vissa perioder har man inget att skriva helt enkelt.



Att ta en heldag låter fin fint. Då kan vi ta det lugnt och ta många pauser om det behövs :-) Känns ju aningen bättre än att stressa igenom en session.



Kram på dig!

2009-01-14 @ 01:42:11
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Ja nej verkligen inte, intressant dock att det verkar som väldigt många genomgår en stor torka just nu :)



Kanon kanon. Jo men jag menar ju det, resultatet blir ju bättre oxå om vi ger det lite mer tid. Plus att jag brukar få jävligt ont i fötterna av nån anledning :)



Kramar :D

2009-01-14 @ 14:22:51
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0