Lyckliga dagar

Trotts allt som så att säga står på spel och vad som vänta ska känns det ganska bra.

Jag är ju visserligen hungrig, men det är ju inte så överdrivet svårt att åtgärda. Per har varit hos läkaren även han idag och det gick tack och lov bra så behöver inte oroa mig så mycket för det iaf.

Längtar så tills den nya valpen kommer och vi kan börja gå på utställningar och träna spår med dem båda. Ska bli så himla roligt att komma igång ordentligt. I mars så är det taxutsällning som gäller, ja fast vi ska ju inte ställa ut då. Men uppfödarna skulle dit och så är det ju en massa massa taxar, ska bli himla kul.

Denna vecka blir vi av med badkaret dessutom, ska bli skönt faktiskt. Men det är klart att jag kommer sakna att somna i badkaret.



Har ju glömt att säga det att det ordnat sig med allt som krånglat rörandes Per jobb så nu är allt ordnat och nu är han verkligen helt anställd på tillsvidare anställning ( heltid ).  Så nu slipper vi äntligen oroa oss för det.

Önskar jag hade en egen trädgård jag kunde få fixa med.. Men nåndag så blir väl förhoppningsvis det verklighet det med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0