Min lilla gubbe

Per är bra söt och han har ju sina stunder när han är sötare än så.

Han har bland annat kommit i underfund med att mest för skojs skull så när vi väl har vår gård och ja självklart att ekonomin tillåter det så ska han bygga ett fallout shelter. Inte för att han tror att det ska behövas utan mest för att han vill och att det är en lite rolig grej. Får väl se hur det blir med den saken men kan nog kanske bli lite charmigt.



Sedan har han bestämt sig för att börja mysröka pipa, självklart inte inne eller ofta utan just bara mysröka lite. Jag är helt med på det så länge han använder äppeltobak eller någon annan smaksatt variant.

Han är min egna lilla gubbe som jag älskar så otroligt högt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0