Min studio

Tänkte vara lite stolt här och visa hur min lilla tillfälliga studio ser ut.

Här är då min studio som jag har här hemma i lägenheten, visst det är väl inte det mest profitionella men det är tillsvidare och det funkar ju bra än så länge. Ska väl bli en lokal längre fram men när återstår att se.



Den svarta rutan är där en modell står. Då inte hon har godkännt bilden så lägger jag heller inte ut så att hon syns. Här använder jag dock bara 2 av mina 3 blixtar med softboxar/bouncrar på. Hade lite svårt att få ihop dem då jag inte vågade ta i tillräckligt först.

Studion ser mindre ut på bilden än vad den är egentligen, faktiskt rätt så rymlig. För att vara en hemma studio dvs. Känner mig ju nöjd med den och jag vill verkligen fota mer i den men måste lära mig lite mer ljussättning, var ju verkligen länge sedan jag höll på aktivt med det.

Har ju inte hållit på mycket alls sedan gymnasiet. Hatar att jag inte lyssnade så noga på allt som sades om studio då, men tack och lov har jag varit så pass smart att jag iaf sparat alla papper. Yay för mig.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja i slutet av februari / början av mars har du iaf en till session inplanerad om allt går som det ska :-)



Jag funderade lite allmänt häromdagen, bilder med mycket skuggor (lite mörka liksom) skulle nog passa mig bäst eftersom det blir underkläder och fine art nude. Jag tycker bäst om det iaf, vad tror du?



Kram kram!

2009-01-14 @ 01:46:13
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:



Yay :D jo men det ser jag verkligen framemot :D

Det tror jag nog att det gör, går som det ska dvs. :)



Jo ungefär samma som jag har tänkt, just att jobba mycket med skuggor och sådant. Tänkte bilder med mycket ljus och bilder med lite ljus så man skymtar detaljer och så. Vad tror du om det?

Jag tror väl den svarta bakgrunden blir bäst till detta :)



Kramar på

2009-01-14 @ 14:28:08
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0