När man borde sova.

Ja jag borde egentligen sova. Har en hel del att göra imorgon och just nu är jag inte speciellt produktiv så sova vore ju helt klart ett bättre alternativ än att bara sitta här och glo eller vad man nu vill kalla det.

Imorgon har jag möte med Lena en stund på "morgonen". Ska bli trevligt, minns dock inte helt och hållet vad det var vi skulle prata om. Måste komma ihåg att ta upp en sak dock som visserligen rör Per mer än mig.

Behöver helt klart lära mig mer ljussättningar och även retusch känner jag.



Peter var över både idag och igår. Igår gjorde vi karaktärer till ett rollspel och sedan satt vi och snackade om allt och inget tills dess det blev väldigt sent, vi avslutade vår kväll vid 05.30 ungefär. Men det var himla trevligt och roligt. Nu här idag så har jag jobbat med foton hela dagen så Peter och Per fick underhålla sig själva lite och spelade rollspel, det som vi gjort karaktärer till igår.

För min del var det väl lite distraherande då jag även jag gärna spelat med, men som sagt så hade jag en massa arbete att göra.

Nu börjar nervositeten komma tillbaka över operationen dessutom.

Men nu ska jag gå och försöka sova ett tag, funkar inte det så får det helt enkelt bli piller. Även om jag starkt ogillar att ta dem så tätt inpå gångerna.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittills har allt gått bra, jag växer och känner hur det rör sig varje dag. Ser mer och mer rörelser också för den delen :-D Häftigt måste jag såga :-) Så som det ser ut nu funderar jag på om början/mitten av mars passar bättre för vårat projekt. Kan ju även göra en session ännu senare om allt går bra :-) Kram!

2009-01-27 @ 17:07:33
Postat av: Sara

Namnet försvann från förra inlägget, men det är från mig :-)

2009-01-27 @ 17:08:11
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Misstänkte nästan att det var du som skrivit även den första där ;)



Nej va roligt :D Kan bara föreställa mig hur mysigt det måste vara.

Ja absolut, det är det du som har bäst koll på så vi kör när du känner att det passar dig. :)

Kramar

2009-01-28 @ 12:42:35
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0