Så kan det gå

Igår kväll hade jag och Per bestämt oss för att vi skulle ha en myskväll, ja efter en del städande och sådant förståss.

Vi passade på att hyra lite film och så gjorde vi tacos. Blev riktigt gott.

Vi hyrde Hancock och Barnhemmet, dock såg vi bara Hancock. Barnhemmet den tar vi och ser idag istället.

Måste ju verkligen säga att Hancock var riktigt bra och var ju inte riktigt som man förväntat sig, på dett bra sätt. Jag vill inte direkt skriva något om filmen med risk för att förstöra upplevelsen men jag rekomenderar er varmt att se den. Vi kom båda överens om att det var en riktigt bra film, att Per tycker en film är bra är rätt sällsynt och att han tycker dom är riktigt bra är ännu mer sällan man får uppleva.

Efter vi kollat på filmen och myst så vek vi tvätten, jo jag vet.. jätte romantiskt. Men efter det var gjort återupptog vi myskvällen och spelade lite Mario Party och bara hade riktigt roligt tillsammans.

Det enda jag kunde klaga på var att vara förkyld och att jag höll på hosta hela tiden. Men i det stora hela så var det en lyckad kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0