Smakprov

Jag har fått tillåtelse att visa upp lite bilder från gårdagens session så jag tänkte lägga upp lite här för att iaf ge lite smakprov på hur det blev.


Modell: Rita                                                                              Foto: Jag


Modell: Rita                                                                              Foto: Jag



Modell: Rita                                                                              Foto: Jag

Känns bra att hon blev nöjd med bilderna. Var himla trevligt att fota henne och gillade verkligen hennes syster och deras karlar, dom var riktigt schyssta.



Kommentarer
Postat av: Sara

Jätte snygga bilder Evelina :-) Kram!

2009-01-27 @ 17:04:40
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Tack så hemskt mycket :D Det värmer verkligen att höra <3

kram

2009-01-28 @ 12:40:35
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0