Vad hände sedan?

Sitter ibland och funderar lite över vilka som fortsatte med foto och vilka som valde en annan riktning efter gymnasiet.

Vissa vet jag att dom fortsatte inom foto förutom mig själv då och andra har jag hört att dom bytt yrke. Nisse är väl den som jag vet har haft störst framgång än så länge då han fotar mycket sport och har för mig jag läste att han var nere i kroatien och fotade handbollslaget nu senast.

Erika jobbade på en vanlig fotobutik men verkade ha gett upp det där med foto lite. Anton borde ha fortsatt inom foto, skulle bli väldigt förvånad annars faktiskt. Men jag tror de flesta i min klass, okej så många var vi ju ändå inte, lade foto på hyllan för att syssla med annat istället.

Men skulle vara roligt att få se lite mer vad de andra gör eller iaf vart de tog vägen, vissa har man ju inte ens hört ett pip ifrån sedan dess att  vi gick ut. Lite synd för det var väldigt fina människor och kom ju trotts allt bra överens med de flesta, men det var ingen jag inte tyckte om så att säga.

Så skulle någon av er mot all förmodan läsa min blogg så får ni gärna berätta om er själva och det ni vet om de andra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0