Vad händer idag då?

Ja som synes så försöker jag hålla bloggen lite mer aktiv än vad jag gjort under de 2 senaste veckorna men det går lite segt och inläggen är väl kanske inte de mest innehållsrika, iaf inte detta o det förra.

Men iaf så idag så blir det att fixa till de sista lådorna och förhoppningsvis att vi även får tummen ur och faktiskt flyttar min dator till datarummet där det är meningen att den faktiskt ska stå. Känns riktigt skönt att det börjar bli bra ordning här nu, fattas ju lite saker och så men det är kommande projekt och egentligen ingen stress med, men skulle ju vara gött å få bli helt klar.



Blir kanske att testa lite olika ljussättningar med blixtarna sedan, men vi får se.

Per är söt och har börjat spela Counter Strike igen, ska väl ta mig i kragen och börja jag med antar jag.

Känner inte riktigt för att sitta här och jag vill bli frisk, hatar att bli så hindrad av förkylningen.



Kommentarer
Postat av: Kaka

Vilken otroligt vacker bild½

2009-01-05 @ 15:35:39
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Aww tack så hemskt mycket :D

2009-01-05 @ 16:28:47
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0