Vad händer med mig..

Visst jag vill väl inte vara som alla andra men jag vill inte ha alla dessa extra svårigheter.

Jag vet att det är långt ifrån alla som verkligen tror att dessa problem och svårigheter existerar. Jag vet att det lätt låter som man bagateliserar andras problem genom att säga att våra är större och ja så är det ju verkligen inte menat.

Men med dessa diagnoser så är livet hårdare och svårare på många sätt.. även om det inte syns igenom.

Något jag önskar man kunde tänka på lite oftare.. det finns mycket under ytan som inte syns. Men kliver du väl i så virvlar bottenslammet till slut upp..

Mja såvidare vis är man väl kanske inte när man är trött.. trött men kan inte sova.. som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0