Veckans Låt.

Denna vecka så blir det en låt som jag tycker är otroligt vacker och ja sångaren som sjunger denna är så otroligt skicklig.



Josh Groban - You Raise Me Up
 
Han slår ju visserligen inte Michael Crawford men det är ju verkligen inte långt ifrån att iaf ligga lika. Hmmm men han skulle nog kunna funka som fantomen han med, inte lika bra men inte dåligt. Men iaf så detta är en himla vacker låt och jag älskar Josh´s version utav den.

Slängar in en till låt denna vecka då jag missade 2 veckor.

Så nästa låt jag väljer denna gången är för mammas skull.



Mariah Carey - All I Want For Christmas

Det är en otroligt vacker låt och jag älskar den jag med. Detta är dock mammas favorit låt såhär när julen har paserat.

Men den är verkligen underbar och ja.. All I want for christmas is you.. min älskade Per <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0