Veckans Låt.

Denna vecka har jag valt en låt som betyder så otroligt mycket för mig.



Steelheart - I´ll Never Let You Go ( Angel Eyes )

Första gången jag hörde den sågade jag den totalt, men det var tills det att jag hörde texten. Var syster som spelade den för mig. Efter det så kopplade jag den direkt med min only one, min Angel Eyes.

För er som inte vet det så detta är vår låt, vi spelade den på vårt böllop både som vår gång till själva vigseln och även låten som vi dansade till på festen. Vi blir fortfarande båda väldigt berörda när vi hör den.

Jag hoppas ni ska gilla den och jag rekomenderar att verkligen lyssna på texten.

Detta är som sagt vår låt..

älskar dig så min underbara man.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, detta är verkligen Er låt!! Jätte fin är den.

Kramar Mamsen

2009-01-14 @ 19:01:08
Postat av: Evelina

Mamma:

Tihi tack mamma :D den är så himla vacker :)



Kramar

2009-01-14 @ 19:52:32
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0