Fota lite igen

Mitt fotande har legat lite i ett hål den senaste tiden och inte varit så speciellt aktiv på den fronten.

Jag vet inte riktigt varför men så har det iaf varit, men jag måste ta tag i det igen här för jag har en hel del som jag ska fota framöver samt en del bilder som ska göras iordning.

Ser framemot bröllopsfotograferingen i Augusti, den ska bli riktigt rolig.


Modell: Sara L                                                        Foto: Jag

Som det ser ut ska jag även få fota på Angelinas dop dessutom, det ska bli riktigt roligt. Hon är ju så sjukt söt verkligen, men hur kan man bli annat med en så vacker mamma som Sara?
Det blir ju inget jobb jobb så att säga men ska bli riktigt roligt.

Sedan är det ju som sagt ett par andra fotograferingar som är planerade dessutom.




Kommentarer
Postat av: Sara

Söt du är :)



Jätte kul att du kan tänka dig att fotografera på dopet! Kram på dig!

2009-07-12 @ 10:36:20
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Jao men det är väl klart man ställer upp för en vän :D Ser verkligen framemot det :)



Kram på dig

2009-07-12 @ 12:33:07
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0