Vi har varit på visning

Nu har  vi varit på visningen utav huset.

Det var faktiskt riktigt fint och även om det är några saker som man nog kan anmärka på så var det positivt överaskande. Tomten var även den väldigt fint nu när det har blivit sommar, bilderna dom hade i anonsen var från tidig vår.


Trädgården sett från vägen.

Jag är nog lite kär om jag ska vara ärlig. Även Pers far verkade positiv till huset. Det känns som att vi kan nog bo där och finna vårt lugn.

Utöver att det är en väldigt fin trädgård, med potential så att säga, så är området helt gudomligt. Nära till vattnet och verkar vara ett lungt område.


Området sett från vattnet.

Som jag sagt tidigare så tror jag att detta är perfekt för oss och jag kan nu efter att vi varit där och kollat att nog fasiken hade jag rätt. Det är ju en del saker som vi ska kolla upp och så. Men först och främst får vi se vad banken säger.

Hoppas hoppas hoppas...





Kommentarer
Postat av: Kaka

Ser mysigt ut, hoppas hoppas!

2009-07-16 @ 18:59:51
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Ja visst gör det och det är sååå mycket mysigare i verkligheten :) Tack :D

2009-07-16 @ 19:34:26
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0