Ett nytt

Dåså. Jag är numera 25 år, det är på sätt och vis lite svårt att greppa men det är ju inget som man kan hindra precis, även om olika folk genom tiderna säkerligen har försökt.

Det kanske är någon som lever förevigt, vad vet jag. Men jag tvivlar ju starkt på det att det faktiskt är någon som förhindrat åldrandet. Jag känner mig gammal och som att tiden håller på ta slut, även om jag vet att jag säkerligen ( hoppas jag iaf ) har desto fler år framför mig än vad som har paserat. Men det känns som man inte kommit någonvart, mest för att man inte har något jobb visserligen.



Det har varit en helt underbar helg eftersom min familj varit på besök och dom stannade hela helgen. Vi hade mycket trevligt med god mat, gott att dricka och en massa skojigheter.

Blev dock lite ledsen när vi var på systemet och jag hade glömt mitt körkort, men vi tänkte att vi chansar iaf. Det gick hur bra som helst, detta något som gjorde mig lite ledsen. Jag behövde inte visa körkortet.. Så gammal är jag.
Sen kan det ju visserligen vara att jag trotts allt var i ett någolunda stort sällskap, men vem vet, jag kännde mig iaf väldigt gammal.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ha ha! Du är ju inte ett dugg gammal ju :) Kram

2009-03-26 @ 11:34:22
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:



hehe men jag känner mig gammal.. känns som man inte gjort någe mycket på dessa åren som gått :)

Kramar

2009-03-30 @ 07:58:14
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0