Födelsedag

Den 19e Mars fyllde jag hela 25 år.

Dagen började bra med en väldig massa grattulationer från alla håll och kanter. Efter någon timmes städande och tjoande så kom Carolina över på besök för att få sina bilder och var så himla söt att hon hade med sig en överaskning för att gratta mig. Hon hade bakat en jätte god paj som hon bjöd på.



Så vi satte oss ner och åt och pratade om lite allt möjligt. Det var verkligen himla trevligt och jag blev väldigt rörd, då detta är något som jag verkligen verkligen uppskattade.

Lite senare efter lite mer städande så kom Mor, Far, Göte och Gunilla äntligen hit. Det blev god mat och en väldig massa prat och skatt.

Det var en helt underbar födelsedag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0