Lägenheten

Vi har börjat få till det riktigt bra i lägenhten och jag känner mig faktiskt nöjd och det känns för en gångs skull som hemma, ett riktigt hem.

Det har kännts tidigare som man bott här tillfälligt bara och att man väntat på att hitta ett riktigt hem, men nu äntligen har vi fått tummen ur röver och faktiskt ordnat till det här hemma så det känns lite bättre. Ska väl tacka Anna till stor del som faktiskt varit så inspirerande att hon gett oss lite eld i röven att få till allt detta.


Tulpanerna som jag fick av Anna och Peter, i köket.

Det är ju lite kvar att göra det är det ju, men det är inte mycket alls.


Sovrummet

Först har vi sovrummet där vi är så gott som klara, det enda som ska fixas där är att tavlorna ska upp på väggen och vi ska skaffa en lampa ovanför sängen på väggen istället för dem på nattduksborden och ha blommor på dem istället. Sedan är det helt klart, kanske några fler foton att sätta upp på byråerna ( som inte syns på denna bilden ).


Köket.

Köket är även det så gott som klart, det ska upp någon tavla hade jag tänkt och så lite mer saker på hyllan ovanför kökssoffan. Men bortsett från det så är det klart, ja några till växter ska vi ha här.


Studion.

Studion är klar, det är lite som ska plockas med men annars är det klart här inne. Det ska inte upp någe mer på nå väggar eller något sådant alls, möjligtvis att sätta in en taklampa.


Vardagsrummet.

Vardagsrummet är det även här en liten del kvar att plocka med och så ska det upp tavlor på väggarna är det tänkt. Några till växter lite mer in i rummet är det oxå tänkt att det ska vara men annars så är det faktiskt så gott som klart här inne.


Vardagsrummet.

Möjligen att vi behöver någe mer större prydnadssak i ett hörn av vardagsrummet så det inte blir helt tomt där men det är ett senare problem och inget som är direkt nödvändigt.

Badrummet så ska vi dock ha ur badkaret ur men det skulle bovärdarna hjälpa oss med, men när det blir får vi väl se.

Känns riktigt bra nu och det är faktiskt skönt att vara hemma..



Kommentarer
Postat av: Kaka

Va mysigt ni har det!

2009-03-29 @ 17:31:23
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Sara

Det ser jätte mysigt ut :) Ska bli kul att se det "live" oxå :)



Jag tänkte om vi skulle ta det i veckan. Det är så att sambon måste ha bilen till jobbet. Men nu har han börjat samåka vissa dagar så jag har bilen hemma ibland, får ta det en sådan dag. Jag får förhoppningsvis reda på imorgon om vilka dagar jag har bilen. Sen behöver jag hundvakt också. Vill inte ha min odåga med mig och vill inte ha honom ensam hemma för länge.



Kram

2009-03-29 @ 21:02:22
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Aww tack så hemskt mycket :D

2009-03-30 @ 08:05:18
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Ska bli himla kul att fota :D Jadå men bara hojta till och så när du vet hur det ser ut lite mer :D

Nej men det förstår jag verkligen.



Kramar

2009-03-30 @ 08:06:41
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0