Rekord

På sätt och vis har jag idag satt rekord, inget roligt sådant egentligen men ett nödvändigt ont eller vad man nu skulle vilja kalla det. Räkningar.

Idag fick Per sin första hela lön. Det var himla roligt men det varade ju desto värre inte särskillt länge då det var en drös med räkningar som behövde betalas.



När jag var klar att betala räkningarna så var pengarna så gott som slut, det sista gick åt vid vaccinationen utav Ymer.

Nu var det ju visserligen inte så chockerande att det blev så mycket då det var en hel del försäkringar som skulle betalas och så hundarnas mat hamnade bara den på 1200 kronor.

Så det var ju väntat att det skulle dra iväg, men hade i ärlighetens namn inte trott det skulle bli så mycket. Men men nu är allting betalt iaf och vi lär inte behöva se någe mer av dom räkningarna på iaf 6 månader.



Nu är både vi och vovvarna försäkrade, Loke har ju visserligen varit försäkrad sedan han kommit hem till oss. Men nu när jag ringde och skaffade en försäkring till Ymer oxå hade dom ett sådant bra erbjudande på olycksfalls försäkringar att jag kännde det var lika bra att hugga in, jag menar 120 kronor per halv år och skalle är ju faktiskt inte så farligt och då var det rätt bra summor vi blev försäkrade i. Känndes riktigt bra att få det gjort faktiskt.

Men känns trotts allt det höga antalet räkningar som en riktigt bra dag.



Kommentarer
Postat av: Sara

Usch för räkningar :( Får min lön imorgon så då är det min tur. Men som du säger är det ju vissa räkningar man inte får varje månad iaf :) och tur är väl det.



Tack för din söta kommentar också :D Kram!

2009-03-26 @ 11:38:29
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Ja nej dom är verkligen inge kul men man får väl tänka på det att man får ju trotts allt något utav räkningarna.



:D Kramar

2009-03-30 @ 08:02:25
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Nej dom är verkligen ingen höjdare. Och ja man får väl tänka att man får ju något utav räkningarna trotts allt.



:D Kramar

2009-03-31 @ 07:14:24
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0