Som om du visste.

Idag är det lördag och Per är ledig. Något jag är himla glad över för det är så skönt att ha honom hemma och slippa sakna honom hela dagen.

Gårdagen var riktigt trevlig den med även om det inte blev så mycket gjort egentligen, iaf inte för min del. Segade och sov lite med hundarna och kikade lite smått på TV, visste att jag borde ta mig i kragen och baka lite mer muffins eftersom dom jag gjorde innan förra helgen har tagit slut och det ska fikas idag. Mina choklad och dumle muffins rök först om man säger som så, det var kul att dom var så populära.



Ska nog dock bara göra en sockerkaka till idag, men funderar på att göra lite muffins iaf så att Per kan ta med sig några till jobbet. Men vi får se helt enkelt, ska göra maränger oxå hade jag tänkt då vi har lite äggvita kvar.

Men igår så kom Peter lite senare på kvällen och testade först att göra en gubbe i spelet Spore, något som jag tror han tyckte var väldigt roligt. Efter han var klar med det spelade vi lite inpulsrollspel, en fortsättning på det Dark Heresy uppdrag vi kör med honom. Vi spelade dock bara några timmar då han skulle upp och jobba idag, men vi hade himla roligt.



Idag som sagt så är det fika som gäller, kommer väl några vänner iaf så det ska bli trevligt.

Imorgon funderar jag på om vi skulle bege oss till IKEA och shoppa loss lite med dom fina presentkorten som jag fick av Far o Gunilla, Farmor och Carin o Björn o Bengt-Erik i födelsedagspresent. Vi ska köpa lite mer dricksglas hade jag tänkt då det är väldigt få kvar, samt att jag planerar att köpa en eller två vaser, kanske någon skål, en hylla ( eller vad man nu vill kalla det ) med trådkorgar och så nån lampa att ha ovanför sänggaveln. Sen får man väl se om det blir något mer, kanske någon till ljusstake.



Jag är lite besviken på vädret, jag som trodde det blivit vår nu. Men det smälter väl bort detta med, förr eller senare.



Kommentarer
Postat av: Sara

Mmm, dumlemuffins lät gott. Kan du inte komma hem till mig och baka? :D



Kul att få shoppa loss på Ikea :)



Funderar på hur det ser ut med tid för din del framöver? Tänkte om vi skulle styra fotografering :)



Kram!

2009-03-29 @ 13:18:09
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sara:

hehe :D vem vet om du är riktigt snäll så ;) hehe nej men jag kan varmt rekomendera dumle muffins, dom var nästan lite syndigt goda :D



Oja och just att man inte behöver tänka på att man måste spara pengarna till mat eller så :D



Kramar

2009-03-30 @ 08:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0