Bilder

Jag tror alla, ja nästan iaf för det finns ju alltid undantag, har en bild utav sig själv i huvudet hur man vill se ut. Eller har jag fel?

Jag har iaf en ungefärlig bild på mig själv, det är väldigt mycket så som jag ändå har sett ut i mina yngre dar. Dock inte för att jag  var yngre utan smalare och jag var då faktiskt väldigt nöjd med mitt utseende. Shure finns ju alltid något man kan klaga på men i det stora hela var jag väldigt nöjd.

Överarmarna är en sak som vi är ett par i familjen som har och som det spelar ingen jävla roll hur mycket man än tränar så är dom fortfarande större än normalt.


Jag 17 år ungefär, pappa i bakgrunden. Inte snyggaste grimasen jag gör dock.

Mitt mål är ju att gå ner till den vikten igen, 65 kg. Nu har jag väl antagligen vuxit lite på längden oxå sedan dess så lite högre vikt borde inte vara hela världen. Men då var jag som sagt riktigt nöjd. Vissa kommentarer kunde man ju kanske ha levt utan, men samtidigt så är det ju ändå smickrande och ger en trotts allt lite egoboost.

Drömmer dagligen om att nå detta målet, så får hoppas att jag inte ger upp innan det är nått. Det är ju trotts allt en braaaa bit dit. Men hellre det än aldrig.

Vad har ni för bild på er själva?






Kommentarer
Postat av: apan

you can do it! :D 65 kg är oxå min målvikt, typ.

hur går det med nutrilett o allt det där?

2009-05-05 @ 13:14:38
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Evelina

Apan:



hehe tack o bock. Jasså vi har samam mål :D inte illa. Hur går det för dig då? Du är ju riktigt duktig som är ute och motionerar och så :)

Jo tack det går faktiskt riktigt bra.. rätt skönt att inte behöva bry sig i mat och så :D

2009-05-06 @ 07:59:17
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0