Bröllop

Igår var det en stor dag i en väns liv. Terese fick sin Daniel, han var  väl iof hennes redan innan men jag tror ändå ni förstår vad jag menar.

Vi var bjudna men den lille vovven var ett av skälen vi dessvärre inte kunde bege oss till stora staden Göteborg. Hade oerhört gärna vilja få vara med och dela denna glädjen med dom, men hur vi än vred och vände på det fick vi det inte att fungera. Hade det varit katter vi haft så hade det ju inte ens varit något problem.

Men jag hoppas på att vi ska få se lite bilder och så här i efterhand iaf på hela kalaset, är ju jätte nyfiken.

Jag önskar dom verkligen ett långt liv tillsammans med många lyckliga och glada dagar framför sig. Är så oerhört glad för deras skull.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0