Det sägs..

Försöker inbilla mig till viss del att det kanske är meningen att det ska bli såhär med Pers jobb så vi faktiskt kommer igång med företagen. Det kanske är så det är menat att det ska vara.

Det bästa skulle ju såklart vara om han fick jobb på något annat ställe, som Munken hade ju varit kanon tex. Bara synd att Kåre inte jobbar kvar där längre, det hade varit perfekt då. Men Bosse skulle snacka med dem på Munken så fick vi se vad som händer, dom var väl iaf lite intresserade av lönebidragsjobb.

Ja drömma kan man ju iaf göra.

Nu ska jag gå och lägga mig lite i soffan med hundarna och se om jag kan somna om lite igen och få sova lite mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0