Du då?

Nej jag kom bara inte på något bättre till rubrik så det fick bli bland det första jag kom att tänka på. Tråkigt men sant.

Lite fotosugen är jag måste jag erkänna, fortfarande. Men ja egentligen är det väl inte så konstigt då det trotts allt är en av mina största passioner i livet och mitt yrke.

Jag skulle behöva få tummen ur och kommentera lite fler sessioner på modellbilder känner jag. Samt att jag skulle vilja kunna komma ut lite och fota med blixtarna oxå, men det får nog vänta tills jag har råd med ett batteriblixt-aggregat. Blir ju lite svårt annars.

Nej jag har inget vettigt att skriva så jag struntar nog i detta nu.




Kommentarer
Postat av: anette

fin blogg kollar in din bdb med tänkte jag o hemsidan ,jag finns på zoonen mfl sidor heter daisy2co på zoonen

2009-05-30 @ 22:31:07
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0