Fotosugen

Jag kan ju allt erkänna att jag är lite fotosugen, längtar verkligen till på söndag då jag ska fota första sessionen tillsammans med Viktoria.

Går det bra blir det en till session in i Juni är det tänkt och då skulle även en vän till henne som är mua vara med så det blir lite mer extremt då.

Men jag vill verkligen fota nu så man tager ju vad man haver och jag har ju en het man att tillgå. Så han fick stå lite modell innan han skulle slumra. Blev ju inte mycket fotande då det redan var lite sent. Men han är söt som ställer upp iaf, var nu mest så jag skulle få testa den här ljussättningen.


Modell: Per Hassel, min älskade karl.                                  Foto: Jag

Blev inte helt nöjd med ljuset, men det funkar för närvarande iaf.

Har börjat få tillbaka en hel del inspiration och idéer till roliga och annorlunda fotosessioner, vilket känns bra. Men hur länge det håller i sig återstår att se så man borde kanske vara smart och skriva upp det man kommer på, men om jag känner mig själv rätt så lär jag inte idas med det.

Skulle vara roligt om man hade tillgång till lite mer rekvisita..




Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du känner mer inspiration och har mycket idéer! Fin bild på Per också :) Du får ju fota lilln i magen är hn behagar komma ut också om du vill :) Kram

2009-05-28 @ 10:43:40
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Jo tack har varit lite dåligt med det ett tag här :) Tack så hemskt mycket. Jo det har jag hoppats på att få göra ;) Och jag står fast vid att det är en hon ;)

Kramar till er

2009-05-28 @ 11:01:53
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Ann

Ljuset är jättefint. Hälsa att Per passar väldigt bra i sin nya frisyr. :)

2009-05-28 @ 12:52:24
URL: http://porkandbeans.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ann:

Tack så hemskt mycket tösa :D

ja visst gör han :) Men vi ska båda klippa oss på tisdag förhoppningsvis :D

2009-05-28 @ 13:23:43
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0