Frammåt framtiden

Imorgon är en dag som vi har längtat så efter, speciellt Per har längtat som bara attsingen.

Jag hoppas det går bra och att han har bättre lycka än vad jag har med den medicinen, för jag tror väl att han lär antagligen även han få testa Concerta. Men jag tror faktiskt den kommer fungera bättre för honom än vad den gjorde på mig, tror iaf inte att han kommer bli så aggressiv och deprimerad som jag blev, jag hoppas iaf inte det.



Fungerar det som det ska så kommer han verkligen få det så mycket lättare i livet och det kommer inte vara lika jobbigt, så jag hoppas innerligt att det blir rätt på första försöket.

Snart är Per även ledig ett par dagar i rad och det ska även det  bli himla skönt, någon utflykt ska vi iaf försöka få tummen ur att komma iväg på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0