Glöm nu inte

Ja att jag är glömsk av mig är väl ingen nyhet direkt.

Lyckades glömma att det var utställning i söndags, fan. Blev så himla arg på mig själv nu när jag upptäckte det. Vi hade ju sett framemot det. Ymer är ju visserligen för ung för att ställas ut om jag inte minns helt fel och Loke har ingen stamtavla så vi har ju inte kunnat ställa ut någon av dem men hade gärna åkt dit och fått träffa uppfödarna igen. Plus att det var en taxutställning, och en väldig massa taxar är ju aldrig fel.


Loke

Jag undrar när det blir nästa gång..

Får nu för allt i värlgen inte glömma att rösta den 7e Juni. Är inte helt säker på vad jag ska rösta på dock men det lutar åt Piratpartiet. Visserligen skulle väl morfar bli glad där uppe i skyarna om man röstade på vänstern, men ja vet inte ja. Det är inget parti som jag kan säga att jag håller med till 100%.




Kommentarer
Postat av: Kaka

Gör din morfar glad du, gumman :)

2009-05-20 @ 15:42:55
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Ja vi får se :D Känner som man ska ta reda på lite mer vad dom står för innan man lägger sin röst :)

2009-05-21 @ 17:00:35
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0