IKEA fynd

Idag var vi äntligen iväg till IKEA, har inte  varit ut på jag vet inte hur länge. Okej det låter värre än vad det är skulle jag tro men det var ändå så otroligt skönt.

Det var lite för att testa lillen och se hur det gick och jag måste ju säga att det verkar iaf som det har gått ganska bra iaf.

Väl på IKEA så hade vi några grejer som vi tänkte köpa, dock var jag lite för snål för en del samt skohyllan vi tänkt köpa fanns tydligen inte längre så blev lite butter.



Blev några vasar, en del potpurri ( som jag inte kan stava till ), en del glas ( både vanliga och ölglas ) och lite gott och blandat.



Och så blev det dessutom ett bord till balkongen så man kan sitta där ute och mysa lite.

Mycket av det vi köpte var det dessutom sänkta priser på så då var det ju ännu roligare. Gick åt ungefär hälften utav dom fina presentkorten som jag fick när jag fyllde år idag.

Är väldigt nöjd med dagen faktiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0