Maniac

Satt och tänkte tillbaka lite, igen. Kom och tänka på en massa roligt man gjort i sina yngre dagar, känner mig så himla gammal när jag säger så.

Kom och tänka lite på tiden med Sanna Grus och hur roligt det var att spela bas, saknar det lite måste jag erkänna. Samt att jag saknar ju bandmedlemmarna oerhört mycket. Det är personer som alltid kommer ha en oerhört speciell plats i mitt hjärta.



Även suttit och tänkt lite på flakmoppen som Pollan fått låna som vi åkte runt överallt på. Det var verkligen tider det, även om man var rätt öm i röven efter vibrationerna från flaket. Men det hörde ju till charmen.

Man kanske skulle skaffa sig en ny bas och börja spela lite på nytt, även om det inte för något direkt syfte utan bara att få spela. För det var ju verkligen ruggigt roligt.


Huset jag växte upp i..

Saknar min gamla väska lite oxå, den var kanske inte den snyggaste.. eller jo det  var den. Dock blev den ju så sliten att jag höll ihop den med säkerhetsnålar.

Så tänker jag lite lätt på när jag tränade Aikido, det var så kul. Hatar mig själv lite för att jag slutade.

Man har gjort mycket roligt egentligen om man bara rotar lite i sitt minne..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0