Möjligheter

Igår kväll satt Per och jag och pratade lite om lite olika saker men vi kom fram, till viss del, en lösning på ett problem.

Det känns faktiskt riktigt bra, det är klart att det är med viss rädsla och ska nämnas att det inte är bestämt något ännu. Och när det skulle inträffa är ju heller inte ens i närheten av bestämt, men jag hoppas ändå att det blir av.



Kommer inte berätta vad detta rör sig om riktigt, mycket av den anledningen att vi inte bestämt oss ännu. Men det kommer märkas.

Så varför skriver jag det här då? Jo för att det till att börja är min blogg och jag vill få det lite ventilerat och ändå känna att det är på gång.

Ska försöka få tummen ur och ringa några samtal här sedan idag iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0