Nutrilett

Nu har jag ätit det ett bra tag, eller druckit är väl lite mer exakt, så jag tänkte komma med lite tankar kring detta.

Nu har jag bara druckit Nutrilett Choklad, hade även Quick diet ananas oxå men det båda smakade otäckt och var svårt att få ner utan att hulka upp allt pga konsistensen så man kan lungt säga att jag rekomenderar INTE Quick Diet Ananas. Iaf så Nutrilett Choklad har varit mycket god och enkel att tillaga, du behöver en shaker som du fyller med vatten efter anvisningarna och sedan skakar man om så är det klart att dricka.

Just nu står min vikt lite stilla, vilket är sjukt frustrerande men allt som allt har jag gått ner 10 kg, varav 3 sedan jag började med dieten för ungefär 2 veckor sedan.

Det roliga är att min kropp mår faktiskt bättre nu när jag dricker detta för jag får i mig alla vitaminer och sådant som jag behöver, något jag tydligen inte fick förut.



Dock håller dom på att ta slut mina påsar eftersom jag inte kunde dricka ananasen så blev det ju 42 påsar mindre att dricka, och det var ju "bara" 545 kronor åt helvete. Ja jag är jäkligt bitter på det. Men jag hoppas på att någon vill köpa dem, även om det är till ett reducerat pris, 300 kronor för att vara exakt och då är det 38 påsar kvar ( eftersom jag låtit en kompis testa det för att se om det till och börja med var jag bara somtyckte så illa om det och om hon möjligtvis ville köpa det ).

Men detta gör att jag behöver beställa hem mer påsar, gärna innan dom jag har nu tar slut så jag slipper avbryta mitt i och uppta dieten sedan igen.

Egentligen borde jag mäta iaf runt magen och så för att se vad det blir för skillnader där.




Kommentarer
Postat av: natta

gå efter mått istället för vikt! man ser små skillnader snabbare!



kram!

2009-05-06 @ 17:15:02
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: Evelina

natta:

Ja nej det har du så rätt i så :)



Kram

2009-05-06 @ 17:36:02
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att der känns bra med dieten, synd på ananasen dock :( Ja ta dina mått, det är ju där det märks mest :) Kram

2009-05-07 @ 12:21:20
Postat av: Sara

och så försvann namnet då... igen... SUCK!

2009-05-07 @ 12:21:56
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0