Röd

Jag måste säga att jag saknar min röda färg från första gången jag färgade håret riktigt rött.

Då var jag sååå nöjd med min frisyr och färg, älskade verkligen mitt hår då.


Detta var tider det..

Är ju rätt nöjd med min längd nu visserligen, men kvalitén på håret är ju verkligen inget att skryta med. Jag hoppas på att kanske kunna få lite bättre här nu när jag ska försöka gå till en frisör regelbundet. Dock vet jag inte riktigt hur ofta jag behöver toppa det för att det ska hålla sig fint men samtidigt ha en chans att bli långt.





Kommentarer
Postat av: Sara

Du passade bra i rött hår, nice :) Kram

2009-05-06 @ 11:23:02
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Tack så hemskt mycket :) Trivdes sjukt bra.. men testat att färga igen efter och det har inte alls blivit lika bra dessvärre :/ kram

2009-05-06 @ 11:27:17
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0