Saknar helgen

Det är med blandade känslor vi hälsar den nya veckan välkommen. Även om det är skönt med en ny vecka och att livet går vidare så finns det är viss känsla av nedstämdhet när helgen är slut.

Då måste Per tillbaka till jobbet. Det är ju klart vi är glada och tacksamma att han har jobb men samtidigt rår man ju inte riktigt för att jag saknar honom när han inte är nära och han känner sig nere då vi inte får lika mycket tid tillsammans. Vilket gör det ännu jobbigare för jag vill ju att han ska vara glad och lycklig hela tiden och inte ha det minsta bekymmer.

Helgen som var mös vi en hel del och så spelades det även lite rollspel tillsammans med Patrik och Peter. Var himla roligt att få testa på Warhammer Fantasy lite.

Planterade om några växter som jag odlat och testade att ha ut några, något jag tror var lite väl tidigt då dom inte ser ut att må speciellt bra där ute på balkongen.

Det har varit en lugn och trevlig helg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0