Scream for me

Just nu känns det som detta är en riktigt bra dag faktiskt, det lär säkert kunna ändra sig men njutar av stunden.

Pratade med Ann i 2,5 timmar förrut om allt och inget, det får en alltid på bra humör. Hon förstår mig som väldigt få andra gör och det är så himla skönt att höra av henne. Hon är ett stort ljus i mitt liv.

Sedan började det åska lite och strax efter det drog solen fram igen så jag är verkligen glad. På detta har Per kommit hem från jobbet och gosat med mig och så lyssnar vi på musik som får en att vilja dansa runt.



Men gud så sugen på att åka på cruising jag är då, skulle vara himla roligt om man kunde dra ihop ett litet gäng och någon snygg bil och bara dra iväg till nån cruising. Nån dag ska jag allt ha mig en egen veteranare, dock vad för någon har jag ju inte helt bestämt mig för ännu.

Hur sommaren ser ut vet vi inte riktigt ännu, vi vet inte riktigt hur Per får ledigt. Vet inte riktigt om hans chef har bestämt hur dom ska ha öppet eller stängt i sommar, så det återstår väl att se skulle jag tro. Men jag hoppas han får iaf några veckor ledigt så han får vila upp sig lite och njuta av sommaren han med.

Men upp till Norrland ska vi en sväng iaf, men när.. ja det får vi se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0