Själen

Det  blir ett till sånt där lite mindre roligt inlägg.

Känns som själen håller på att ge upp. Det är ju mycket jag inte vill eller ens tänker nämna i bloggen.

Men jag ser hur andra går vidare i sina liv och finner nya vägar medan jag sitter här hemma och glor ut genom ett fönster. Det är klart jag inte missunnar mina vänner den lycka och framgång dom når i livet, absolut inte. Jag är oerhört glad för deras skull, men jag skulle även jag vilja få göra något med mitt liv.

Visst jag har mycket vackra och underbara ting i mitt liv, som min familj och vänner. Men just nu är det mycket som tynger och jag vet inte riktigt hur jag ska få det att släppa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0