Snart

Sitter och funderar lite i det fina vädret och tycker nog egentligen att det skulle varit himla trevligt med en bärbar dator så jag skulle kunna sitta ute på balkongen och slösurfa och uppdatera bloggen, jag känner mig så himla mycket klarare där ute.

Har kommit i underfund med att jag slängde nog de gamla lådorna kanske lite för snabbt, nu var dom ju iof trasiga så man hade väl inte så stort användningsområde med dem men dom hade ju funkat lite tills vidare iaf, jag behöver få ut gurkan snart nämligen. Den är lite för stor för att ha där den står nu.



Grannens hund saknar sin matte och husse tror jag eftersom han sitter och ylar där uppe. Det är så man tycker lite synd om honom, men jag vet att han inte varit ensam speciellt länge så det är bara hunden som är lite ensam.

Snart är det nog dags att åka upp till Norrland igen, men vi vet fortfarande inte när Per får ledig så det är rätt irriterande. Men han får väl förhoppningsvis reda på det någolunda snart här iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0