Rock me

Idag regnar det igen, det är väl bra visserligen så att det frodas lite bättre i naturen, men det blir kallt, blött och tråkigt ute.

Nu är det snart helg så då får jag rå om Per lite extra, ska bli gött. Vi får även fler filmer från Lovefilm.se idag, dock var det filmer som jag inte tror Per kommer tycka överdrivet bra om. Får hem Heartbreak Hotell och Att göra en pudel.

Skulle tydligen bli lite rollspel till helgen oxå, vi passar på att köra lite extra då Patrik är hemma från Norge över helgen. Dock vilket rollspel det blir vet jag inte riktigt, jag vill spela Dark Heresy men tror det var prat om något Fantasy.

Jag känner mig mer och mer inspirerad att starta upp båda företagen, även om det ena är något lättare än det andra. Men Lena speciellt får mig att verkligen känna att det är en jävligt bra ideé, eller ja jag vet ju att det är det egentligen. Lyckas man fixa det så kan det blir riktigt stort för det är något som många skulle uppskatta och som det finns ett visst behov utav av.

Dock om det blir båda eller bara foto återstår att se, dock är det ju foto som jag kommer att börja med såklart.

Blir till att träna Ymer lite mer på att vara ensam i helgen oxå. Jag hoppas han lär sig snart så man inte måste vara så orolig hela tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0