Tandläkaren

Idag ska jag till Tandläkaren, jag har en viss rädsla för dem då dom känns sadistiska. Okej riktigt så illa är det ju faktiskt inte men jag ogillar smärtan och petandet i munnen som det brukar bli när man går dit.

Men jag behöver gå dit, vi har inte haft råd för mig att få gå dit på ett par år men nu när jag har fått det här kortet så kostar det ju inte mer än 150 - 250  kronor per besök för min del så det känns ju faktiskt helt okej.

Nu ska jag dock på en koll och så ska dom få skicka en remiss till en annan tandläkare sedan beroende på vad jag behöver göra och då kommer remissen även vara för tandläkarskräck, så om det blir sövning eller lustgas vet jag dock inte. Jag hoppas lite på lustgas, mest för att få testa.






Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas det går bra hos tandläkaren :) Kram

2009-05-04 @ 15:07:00
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

jo tack det gick över förväntan :D

Kramar

2009-05-06 @ 07:57:41
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0