To the end of time

Tycker himla synd om Per idag som var så trött imorse att han inte hörde larmen på mobilen, och han var såtrött att han försökte sätta på sig 2 par byxor.

Man får ju lite dåligt samvete att man själv får sova så länge, fick ju tom lite sovmorgon idag då hundarna inte väckte mig förrns 11.40. Fast det är klart, skulle jag kliva upp samtidigt som Per skulle jag gå under av tristess under dagen.

Idag är iaf en bättre dag än vad igår var, än så länge åtminstone.



Flyttade om och planterade även om lite blommor igår så då blev det iaf lite bättre. Lyckades även klippa 2 klor på Ymer igår när han hade slumrat, var ju inte så jäkla poppis och sur blev han när han vaknade till, men det måste ju göras.

Är så oerhört glad att Tax är en så pass frisk ras som de är, dom är i genomsnitt friskare än de flesta andra raser som har en medellivslängd på 13 - 15 år medan taxar har runt 17 - 18 år. Det är klart oväntade saker kan inträffa men det känns ändå bra med sådana odds. Vi har dom ju inte försäkrade utan anledning.

Ser framemot nästa vecka då Per får vara ledig lite mer. Det enda är väl att jag ska till tandläkaren på måndag, något jag däremot inte ser framemot, inte speciellt mycket iaf.





Kommentarer
Postat av: Céline

Fin bild !! :)

2009-05-14 @ 15:27:04
URL: http://celinebloggdesign.blogg.se/
Postat av: Evelina

Céline:

Tack så hemskt mycket :D

2009-05-15 @ 07:45:49
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0