Uppe me tuppen

Eller rättare sagt så är jag uppe med Per, dock har han redan hunnit gå till jobbet.

Saknar honom en väldig massa och man har lite dåligt samvete att han måste gå till jobbet och jag sitter här hemma. Visst att sitta hemma är ju inte överdrivet roligt och kan lätt efter ett tag driva en till vanvett, men ändå. Inte ens hundarna vill vara uppe nu, dom klagar och vill gå tillbaka till sängen och lägga sig igen.

Sitter och funderar lite över något eget tillammans med Per. Har en idée som jag fått riktigt riktigt bra respons på som jag vet att det utan tvekan skulle kunna slå igenom riktigt bra och bli riktigt populärt. Dessutom skulle det företaget möjligöra anställning av iaf några vänner som har passande utbildningar.

Men den känns som en betydligt större projekt än vad fotostudion gör så ja.. vette tusan om man vågar..

Ska försöka få tummen ur och besvara alla kommentarerna i bloggen oxå, varit riktigt dålig på det den sista tiden. Fy på mig.

Har börjat få lite bättre koll på HDR foto så är glad att jag äntligen fattat det, även om det tog lite pinsamt lång tid innan jag fick till det riktigt.






Kommentarer
Postat av: Sara

Ja man blir lite smått galen över att gå hemma. Kram

2009-05-06 @ 11:25:32
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Jo det kan verkligen vara så sjukt tråkigt.. Kramar

2009-05-06 @ 11:54:08
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0