Bowling

Kom att minnas en gång när jag var ute med "gänget" hemma i Norrland.

Har för mig vi gick i 9an eller liknande och vi skulle iväg och spela vad har jag för mig kallades neonbowling. Ingen skillnad bortsett från att det spelades musik, det är mörkt och en massa neon färger som lyser lite här och där.

Jag har för mig att det var denna gången som Annika bland annat hade hjälpt till att göra spikes på mig medan vi var i skolan, kommer ihåg att det gick riktigt mycket hårspray för att få skiten att stå upp.

Minns att det var Jag ( såklart ), Maria, Annika, Linda, Tersese, Therese, Jenny och jag har för mig att Emelie var med. Är rädd att jag råkat glömma om någon fler var med.

Det var denna gången som en främmande karl ställde sig och bara dansade framför mig när jag skulle byta klot, det var en speciellt upplevelse.

Minns att vi hade sjukt roligt, vem som vann har ingen betydelse ( minns det ändå inte ) utan att vi hade så roligt tillsammans allihopa.

Det var rätt trevliga tider då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0