Foto

Nu har vi äntligen fått ut ena sessionen som jag hade tillsammans med Carolina.

Det är en helt underbar person som man inte kan annat än att tycka om.

Lägger även upp en del utav bilderna här tänkte jag så att även ni mina kära läsare få se hennes skönhet.


Modell: Carolina L                                               Foto: Jag


Modell: Carolina L                                               Foto: Jag


Modell: Carolina L                                               Foto: Jag


Modell: Carolina L                                               Foto: Jag

Någon av bilderna har jag säkert visat tidigare, men jag gillar dem så himla mycket så det känns inte som att det gör något att ni får se samma bild flera gånger.

Hon är verkligen en fröjd att fotografera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0